onsdag 24 december 2008

JULAFTON FUCKERS

"jag kännde mig som ett litet barn, när paketen lades upp på hög där framför mina ögon!"
man får vara som liten igen på julafton. jag älskar julen, det är så himmla mysigt.
Familjen är sammlad och alla sprider kärlek till varandra.
och det bästa med den här julen var nog endå att för första gången på flera år

fick vi en vit jul.

Det blev iallafall väldigt mycket singstar för min del.
Jag och min lilla kusin Sofia ägde sönder allihopa.
Fast Rebecca (min andra kusin) var inte så fålig hon heller.
Ja jag tycker den här julen har vart alldeles utmärkt.
Nu tycker jag bara att det lika gärna kan bli sommar!


snart nyår jag det känns så jävla bra!


22:58

I FEEEEEEL STRONG!
I DON`T NEED YOU,
nu eller någonsin.
2009 kommer jag kunna leva.
jag är stolt, ingen vet vad jag babblar
om men det är lugnt!
JAG HETER ELINOR, OCH JAG ÄR BÄST!
SÅ JÄVLA BÄST! PUSSS PÅ ER.


Inga kommentarer: