torsdag 4 december 2008



MIN BABY ÄR FIN!



och jag är sjuk idag!
men har pluggat som fan endå, två prov imorgon.
Sen är det lite över tror jag,blir nog inte så mycket prov fram till jul mer nu.

jag känner hur mycket jag förändrats så snabbt.
jag vet att jag klagar mycket just nu, men man måste få det ur sig.
jag vill vara hon jag var då. jag vill vara den glada gamla popfjanten.
jag vill leva för håkan, kent och lasses vackra och betydelsefulla ord i deras texter.
jag vill känna hur deras fina texter snuddar vid mig igen, gång på gång.
deras texter så färglada, ska smitt av sig och fylla hela mig med lycka.
vem är jag nu? jag känner mig bara som en person!
jag vill inte bara vara en person. jag vill vara en speciell person.
nu är jag den som är som alla andra. jag vill inte vara som alla andra!

ingen vind kan blåsa omkull oss nu, dom kan kalla oss fula med aldrig för grå.

Inga kommentarer: