måndag 8 december 2008

jag vill ha dig nu som jag hade dig då

idag är det Måndag, tråkiga måndag.. och imorgon är det tisdag, tisdag betyder tyska prov. Skulle behöva sätta mig ner och plugga nu och
jag skulle behöva packa med, men jag bloggar och lyssnar på kent mycket hellre.
jag tror vinter och kent hör ihop lite allså, så fort vintern kommer blir dom som en drog, man måste lyssna på dom för att överleva vintern. Förutom tyska provet imorgon blir nog den här veckan ganska slapp. Det känns skönt. Det blir mycket kör i veckan med, vi måste öva mycket nu innan lucia. jag tycker julen är så mysig. Andvent, Lucia, julafton. ja det gillar jag mycket. Ikväll blir det iaf spela gitarr, om jag inte kommer ihåg fel så ska vi spela haleluljah, det ska bli kul att lära sig.


Finns det några december hjärtan kvar?


Inga kommentarer: