torsdag 11 december 2008


haha jag är såå snyggg! ne men skulle inte tacka nej till första frillan!

Lucia imorgon, jag är nervös. jag fattar igentligen inte varför men shit jag kommer dö! haha. men jag tänker positiva tankar från och med nu, det kommer nog gå bra! bara att jag inte riktigt sätter alla texter. men det löser sig. Imorgon är det fredag och snart är det lov. det känns så härligt. Ikväll ska jag gå till Norra och titta på när min lillebror har Lucia! cute.


update: 18:28

Sitter och lyssnar på simple plan från den 31 okt.
jag vill tillbaka till mina lyckopojkar.
min kärlek till dom är obeskrivlig, männen i mitt liv.
Svenska låten, partey med low, i kissed a girl och summerlove.
dom gör alltid det där lilla extra och det är det jag älskar!

http://www.youtube.com/watch?v=Yalku0FKW0o&feature=related
alla borde lyssna, det va underbart!

nu ska jag gå och titta på min lilla bror :)

Inga kommentarer: