torsdag 18 december 2008

har det vänt nu?

idag är en bra dag, humöret har vart på topp. Har dock vart ganska utråkad idag!
noo school for med today. Men det var väl tur det.. Känner mig mycket bättre nu.
Idag har jag hunnit men att;
. läsa ut min bok (sjuuukt brutalt bra)
. spela the sims
. se på o.c
. duscha
. se på o.c igen!
stolt över mig själv asså. tänk att man kan få så mycket gjort. haha.
Ne men när jag såg på oc kunde jag inte fatta hur jag slutade lyssna på dom otroligt
bra banden, The thrills och rooney? dom är ju sjukt sköna. man blir glad av dom!!!
imorgon är det jul lov får se hur jag inviger det, hoppas på att det händer ngt kul!
Ne men nu ska jag käka lite! och bara för att jag är sååå glad kan jag säga att det gick
mycket bra för mej på det oförbredda matte provet, jag är stolt! wihu, ajja puss på er.


Inga kommentarer: