fredag 26 december 2008

hejsan,
idag åkte Line och jag in till Linköping och checkade mellandagsrean!
och såklart hittade jag några fynd. En kort tjocktröja från gina, en långärmade tunna tröja från vila, och en ungefär lika dan från bikbok, ett vanligt bas linne från bikbok och en plånbok från åhlens, och den var mycket nödvändig.

Jag har även fått virus på min dator, det suger. Men jag kan iaf va inne på internett.
Måste försöka fixa det snart.. Imorgon ska jag klippa och färga håret om jag får någon tid,
vilket jag verkligen hoppas för annar får jag betala väldigt mycket mer (dom har spec. erbjudande nu).. På kvällen kanske jag och Mathilda åker till Linköping och tittar på Twillight.
vilket jag med hoppas på. Vill jätte gärna se filmen plus att det var länge sen jag och mathilda
gjorde något.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Var nog lite utmattad efter gårdagen, Jag fick inte sova för Line. haha. Och mellandagsrea är faktist utmattande. Så nu ska jag prata med mathilda i telefon, sen ska jag sätta på en film.

PUSS

Inga kommentarer: