söndag 18 januari 2009

"I don´t know why i´m still waiting, i can´t make you mine"

...äntligen vaknade min lilla misse som har legat och snarkat bredvid mig. Nu spinner hon bara, hehe. det är ganska avkopplande att lyssna på igentligen.

Helgen har vart totalt lugnt. Har umgåts med Line & Diana.
Idag har Line och jag bara kollat på sex and the city typ!
Men det är ju ganska skönt det med.
Känner mig iallafall någolunda frisk, men ser inte direkt fram imot att det är skola imorgon.
Jag har även fått lite damp i Ahley & Mary-kate olsen. dom är grymt snygga och ja tycker
att deras bok ska komma ut på svenska. haha.
Snart är det väl dax att börja packa, ska ju till pappa imorgon.. Alltid lika jobbigt
att släpa med sig alla kläder. ush ja.



1 kommentar:

LiNE sa...

jo dom är ju snygga asså!