torsdag 1 januari 2009

Men nu är skiten över, 2008 kommer aldrig tillbaka!
Det är jag ganska glad över.

Men visst jag ska inte klaga, jag vill iaf tacka alla som funnits där
för mig 2008, ni är underbara!

Line & Mathilda er skulle jag aldrig klarat året utan,
jag älskar er, fast det hoppas jag att ni vet. ni är allt för mig.

Fast året mest hadlat om svek, brustna hjärtan och tårar har det funnits
så bra stunder. Hela början på året var underbart, det kommer jag aldrig glömma.
Hela sommaren var med underbar,
Säpäcrew haha, ni är så sköna. Tack för sommaren killar.

Ugern, har aldrig vart på en bättre resa, jag och Line ville inte åka hem, det var väldigt skönt
och riktigt roligt där nere.

Nu hoppas jag bara att 2009 kommer bli 10 gånger så bra. Det kommer det bli.
Jag vet det. eller jag VILL veta det.


2oo8


ÅRET.
Hur har året nollåtta varit för dig? både bra och dåligt
Bättre än förra året? nej det kan jag inte säga
Har du träffat några nya vänner? Yes :)
Någonting du aldrig kommer glömma nollåtta? det finns mkt
Har du flyttat under år nollåtta? nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? sjukt många
Isåfall vilken? för många för att skriva


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollåtta? upp och ner
Har du strulat med någon? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? det med
Har du haft ett hemligt förhållande? haha kanske man inte kan säga

SORG & HÄMND.
Har någon som du känt/känner tagit självmord? nej tack och lov
Har någon i din släkt avlidit? nope
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? neejjjjj sånt vågar inte jag göra
Har du varit i slagsmål? neehdu

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? ja det finns ju endel saker
Har du skämt ut dig? det gör jag jämt
Har du ljugit för en vän? kanske lite? :$
Har du gjort något dumt mot en vän? det har jag nog ja
Har en vän gjort något dumt mot dig? jaa tyvärr


SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? z-lund
Har någon varit elak mot dig på skolan? har säkert hänt nån gång
Hatar du någon på din skola? ja alla är äcklelfjortisar typ :P
Har du gjort något framsteg? ja lite
Har du haft alla rätt på ett prov? nejjj

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? yes
Har du förlorat en vän? aa :(
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? har jag nog
Har du gått bakom ryggen på en vän? m
Har du ljugit för en bästavän? nej tror inte det
Har du haft en relation med en vän? jaa
Har du många killkompisar? ja det har jag väl


update 20:46

Nu ska jag lägga mig och läsa med en kopp te och tända ljus.
mysigt

Inga kommentarer: