måndag 26 januari 2009

"jag ser det snöar det va ju roligt, nej nej"

..kom nästan precis innanför dörren och insåg just nu att det va perfekt timing. Det snöar väldigt mycket nu ser jag.. haha nu tycker jag faktist att snön lika gärna kan försvinna helt och hållet! Det har iaf vart en mycket skön måndag.. Slutade lite efter ett för vi va i folkets hus och lyssnade på Benni som var med i koncentrationslägret.. Hemskt var det med intressant att lyssna på faktist.. Sen hade vi ju turen att få sluta efter det.Har bara lite tyska glosor jag måste ta tag i idag annars är det inget mer, förutom att jag ska till tandläkaren och spänna, inte roligt.. Igår tog jag och mathilda en heldag! Vi gjorde ansiktsmasker, hårinpackning, fixade naglarna, läste och såg på film! Rikitgt nice tycker jag.. puss på henne!

xoxo elli

2 kommentarer:

majtida sa...

puss på dig :*

annsan sa...

Tjo flöjt stumpan! Håller med, nu är det inte kul med snö... Tildabull sitter och googlar Playboy... det stönas, suckas, dreglas... Take care