lördag 24 januari 2009

"i wish we were strangers - then i would´t have any memories"

Ja, igår slutade man klockan halv ett då som man kommer göra alla fredagar resten av terminen med! så gött! Kvällen spenderade hemma hos Line med några trevliga människor. Och idag antar jag att jag mår som jag förtjänar.. haha.. Idag åkte jag in till stan och fikade med Melina, det va ganska länge sen nu. Det var kul.. Sen åkte vi hem till mig och chilla galet med film!
Ikväll har jag bara vart hemma, spelat tv spel med min lillebror haha, jag suger :( Men nu kommer några bilder från gårdagen! enyoj!



Haha, jo men jag tycker om bilden!

My sweetypie!

mathilda och jag spenderade en tid med att ta
kort på toan! (mathilda har massa snygga bilder, kanske kmr nån gång)

Line kan det här med att posa i rätt tillfällen!

Senare fick vi ju fin besök av Emma, Felle & Jossan med!

xoxo elli

1 kommentar:

LiNE sa...

haha men det vart ju rätt så nice till slut iaf elr va säger du ;)
o jag diggar blderna asså