måndag 19 januari 2009

"en helt vanlig fast lite blaskigare måndag"

..började med en (lika underbart som vanligt) matte letion! Jag tror inte riktigt jag hade vaknat för verkligen ingenting funkade, haha! Annars var hela skoldagen seg. Efter skolan tog jag en tripp till staden med Line & Issey, vi väntade på Mathilda som kom med halv 4 bussen från linköping. sedan letade vi klipptid till henne och satte oss och fikade.. lika trevligt somvanligt. Vid 5 gjorde jag Mathilda sällskap hos frisören och resultatet vart kanon! :)
Sedan tog vi bussen hem... Imorgon händer det mycket! Slutar skolan vid 12, sedan ska jag käka med line! köpa ett par nya byxer (!!!) Efter det ska jag till tandläkaren och sen har jag bestämmt mig för att simma! dutkig elli!


jag skämms,
men jag ljuger om jag säger att jag inte saknar dig!


xoxo Elli

Inga kommentarer: