torsdag 22 januari 2009

"i´m falling in love with your favorite song, i´m gonna sing it all night long"

Ännu en tråkig torsdag avklarad! Jag vet inte varför men på torsdagar är allt jobbigt! Det är jobbigt att gå upp på morgonen, jag är alltid extra trött! Första letionen är matte, nej min hjärna har inte kommit igång då, haha! Sen tyska efter det.. Sen har vi ju gymnastiken med. Det värsta hahaha hela förmiddan suger.. Eftermiddagen är ju inte heller någon höjdare direkt.. Men fyfan säger jag bara!! Efter skolan drog jag och mina bryyyyydar till stan och shoppade lite! Jag fyndade en vit stickad tröja från Gina tricot för bara 99:- Jag kan ju meddela att jag är jäkligt trött på denna stad. Haha ja kommer ta ett break från själva city tror jag! ;)



Jag älskar färgen, jag älskar tröjorna, jag älskar tjejerna!

Fick en liten crush i dom här underbara skorna!
Men nej, jag köppte dom inte!

Söta flickor det där!


xoxo elli

Inga kommentarer: