onsdag 7 januari 2009

"ja har nog skrattat för ett år"

Ja ni, då är väl allt som vanligt igen kan man väl säga.
Skolan är igång. Den enda skillnaden var väl att Line va glad i skolan!
(haha puss påre) Ne men det va fan kul i skolan idag. På hemkunskapen

slog line huvet i fläkten och kastade köttfärs på golvet ;) hahaha.
men gott blev det, pirog :D


Efter skolan gick vi till stan, bara för att liksom.
Vi stötte på Felicia och Emma. Och vi satte oss och fika med dom.
Och jag säger bara herremingud, Så jävla sköna! Emma är nog iaf den mest

pratglada jag känner. Jag har inte skrattar så här mycket på länge, gud.
Ohja, det va kul iaf tack för sällskapet tjejer :)


Nu ska jag nog se på thirteen snart, en underbar film enligt mig.
Igentligen vet jag inte vad som är så bra med den, den bara är det liksom.

Puss Elli

1 kommentar:

LiNE sa...

inte direkt min turdag om man säger så då.. men det va fett kuul iaf!