söndag 11 januari 2009

"people will always break your heart but Simple Plan will never break your heart"


Jag saknar mina lycko pojkar. Det finaste som finns. Igentligen är det kostigt hur mycket ett band kan betyda för en person. Simple Plan means the world to me. Man kan säga att dom är min ljuspunkt. När allt känns fel funkar alltid deras musik. Den funkar att gråta till, skratta till eller när man är arg. Dom har hjälpt mig mycket genom åren, hjälpt mig att komma över något/någon, hjälpt mig att besluta saker helt enkelt få mig att inse vissa saker. Bara för att jag inte lyssnar eller pratar om dom 24/7 längre så betyder det inte att jag inte älskar dom lika mycket. För det gör jag, om inte mer. 25 januari 2006, 29 mars och 31 oktober 2008, dom datumen! jag vill bara tillbaka, höra eran underbara live musik i mina öron och känna att jag lever. Jag vet igentlige inte vad jag ville få ut av det här inlägget, ville bara få det här ur mig, THE SP RYCK IS BACK.. jag är patetisk jag vet. men dom här killarna är underbara!


"Be your self and fallow your dreams,
and if people don´t like you, fuck them.
They don´t have to be you!"
- pierre bouvier

1 kommentar:

LiNE sa...

musik Är livet :D