torsdag 12 mars 2009

ibland behöver man en dag för sig själv


foto: Håkan Hellström
låt: Håkan Hellström - Det är så jag säger det

För du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Det kan ta slut i morgon
eller hålla på för alltid
ibland är det så

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig


Idag gick jag helt enkelt inte till skolan, har huvudvärk och så är jag bara trött. Idag har jag iaf städat hela mitt rum, nu är det rent och fint. Och snart ska jag sätta igång med so:n igen. Får hoppas att jag hinner klart med det idag. Vid 3 ska jag iväg och träna, skönt att få rensa skallen lite. Nu ska jag fortsätta att njuta av Håkans musik och plugga. Enyoj your day people.

Inga kommentarer: