tisdag 24 mars 2009

jag saknar min farfar

Är inte gamla fotografier underbara? Jag tittade igenom massor av våra förut och hitta
några som jag tänkte dela med mig av. Inte väldens bästa kvalite men skit samma!
Det är motiven som är vikitgast och personerna. Hur underbart som helst! enjoy :)


Jag han inte lära känna honom så bra, men jag saknar honom.
Jag saknar att ha en aldeles egen farfar!

Mina bebisar, Mathilda & Cilvie

Lillebror och jag ville testa nått nytt, så vi körde på rosa hår!

Världens bästa mamma och världens bästa dotter!

Snygga kusinerna

Min snygga pappppiii ganska många år yngre än idag :)

Fin fina klassen. Sebastian, Felicia, Sebastian, Jessica, Elinor & Line!

Elin, Elinor och Mathilda, så snygga!

Milenium festen år 2000. Snyggasre brillorna hade vi

Jag var lycklig över att ha hela glassen kvar men Melina hade bara halva så hon var lite surare.

Jag ser väldigt nöjd ut för den här dockan iaf.

Förstfödda barnbarnet måste väl få skämmas bort lite sådär?

Det lät säkert bra, men titta hur det ser ut ;) haha.

Jo men jag hade mina snygga stunder även som liten (Y)

2 kommentarer:

LiNE sa...

hahaha nawwee! endel bilder va roktigt roliga asså :P

majtida sa...

asso kan inte jag få det håret jag hadde när jag va lite ? och kläderna eller ? vem är bruden å m,elenium bilden ? :D