onsdag 11 mars 2009

shopping suget är enormt och jag tycker inte om so arbeten


hejsan hoppsan karlsson (och alla andra med förrästen) Vad tycker ni om mina bananätande söta pojkar då? All time low, good music baby! Onsadag idag då, hände inte så mycket intressant i skolan, Line och jag faila på att göra köttbullar men annars rullade allt på som vanligt. Efter skolan gick jag, Line, Milly, Issey & Alex och fikade, det va ett tag sen nu.. Men det var trevligt. Nu sitter jag här och drar ut på tiden, orkar verkligen inte börja med arbetet, ska skriva om Judendomen, ush. Imorgon är det torsdag och jag orkar verkligen inte. På fredag är det engelska nationelt, andra delen, vi har gjort muntliga delen, fick vg, stolt :) Haha, jag känner mig som en duktigt flicka! Och påtal om ingenting är jag så brutalt shopping sugen, jag vill till sthlm nu! Ajja nu kanske jag måste börja endå! pussssssssssssssss(yhhh)

1 kommentar:

LiNE sa...

uuuhuhuhu vilka snyggingar dåe