söndag 8 mars 2009

You can´t let someone love you before you love your self - mitt mål är att vara nöjd till sommaren

man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan, man ska inte jämföra sig med någon annan! - Det är svårt, men det gäller bara att hitta sig själv..


Idag åkte jag och träna med Diana vid 12, träna till typ 2, Line kom och vi åkte hem till mig, försökte plugga matte men som alla vet HATAR jag matte, sså vi kolla på film och spela tv spel istället, mycket roligare! Imorgon ska jag nog köpa en ny bikini om jag hittar någon, vi anmälde oss faktist till vattengympan på Tisdag, får se hur det är, kan va roligt att ha testat tant-motion! haha. Nya gympaskor hoppas jag med på att hitta.. Nu ska jag ta packa ihop sakerna som jag ska ha med mig till mamma imogon sen ska jag lägga mig och titta på de två oc avsnitten jag har kvar! mohaha!

natti natti

Inga kommentarer: