lördag 7 mars 2009

íbland räcker det inte med att komma i tid...

som jag nämnt skulle jag ha åkt till storstan igår, men så blev det inte. Line och jag stog nere vid bussterminalen med väskorna packade och missar att bussen kom, jag vet inte hur vi lyckades men det gjorde vi.. 400 åt helvete.. Men vi har skrattar ganska rejält mycket av det här och vi har verkligen lärt oss något haha. Men vi är inte så ledsna för vi åker nästa helg istället, yes! :D Istället drog vi till Linköping igår kväll, tvinga med oss Mathilda med (som det va 100 år sen jag träffa sist känns det som), vi gick på bio iaf "i taket lyser stjärnorna", inte den bästa film jag sett men man skratta rejält mycket, haha! Idag så hyrde jag och line film, "björn gustafsson, ett livs verk" jag älskar killen, så underbar, så rolig, haha! Linus kom och joina med. Jag åkte hem vid 7, köpe chic och sen kollade jag på melodifestivalen, ingen speciellt bra låt enligt mig.. Ikväll ska jag nog se på OC om jag har dem här, blev så sugen.. Imorgon ska jag bara träna (lääänge) och plugga matte. great! Nu peppar jag på sthlm nästa helg, haha
xoxo
en positiv elinor!


Idag får det bli en bild på Rachel Bilson som jag tycker har allt, hon är verkligen en stor stilikon för mig och jag skulle inte tacka nej till hennes utseende och kläder!

Inga kommentarer: