tisdag 3 mars 2009

Studie dag



funderar på nån sån jeans jacka, vet inte om en sån eller en "vanlig" är snyggast? får fundera på saken, haha!


Igår sov jag hos Line, vi trodde att vi skulle göra alla engelska glosrona med det gick inte så värst bra va? ;) Vi tittade på twilight och åt godis istället, mycket roligare. Idag är det studie dag och Line och jag gick till Feel good med fetaste packningen vid 12 imorse. vi träffa Diana och vi träna typ en timme sen basta vi, götti gött. Sen åkte jag hem till mami och plugga engelska. gjorde glosorna + masssa mer. nu väntar jag på min lilla pappi som ska komm och hämta mig, sen så ska jag se på The hills och plugga mera. haha, ja det är jag som är pluggisen. hehe -.- Ajja. nu är det bara typ 2 dagar kvar till sthlm. nice :D
Nu är jag töntiga_tjejen och lyssnar på Darin som sjöng en låt på melodifestivalen som var så söt. haha! så gullig allså! jaaaah!

pussar
elli

1 kommentar: