onsdag 4 mars 2009

Ljudet av ditt hjärta


älskar bilden och boken är utläst, jag bara fastar mer och mer för dom, haha I´m the nerd. Så underbara, och om en vecka kommer den nya "så länge vi båda andas". Jo men jag vet ju en tjej som kommer köpa den dirr allså! Idag så var skolan slapp, vi spela upp på musiken och vi sög, haha. Sen så vare ju slöjd med och jag är nästan klar med min pall (finally) det har bara tagit liiiite för lång tid allså. (jag suger haha). Ajja, på ean gick jag till tyskan eftersom jag ska ha omprov på fredag.. Jag skulle göra om 4 upg, men sanya förhörde mig på två utavdom så behöver bara göra om två. That feels great. Eng prov hade vi ju med och det gick bra. Ett tag på dagen idag känndes det lite som vår och det var underbart, något som känndes ännu mer underbart var att jag kunde gå till stan och fika med Line, Adde & Rondek utan att få dåligt samvete över att jag borde vara hemma och plugga. Jo men det är ju matteprov på måndag men det fixar sig endå, hehe. Imorgon efter skolan ska jag träna, sen drar jag hem till mamma och fixar lite saker till Stockholm.. Sen åker vi på Fredag, så göttt säger jag bara. Nu ska jag lägga mig och läsa efterföljaren av "vingklippt ängel", "känn pulsen slå".. Kännde att jag var tvungen att läsa den eftersom jag läste den första. Får se om jag skriver nått innan fredag, annars får ni ha det bra bitches!

(låt tips; Saosin - You re Not Alone, både piano och vanliga verisionen, underbara)

pussselipuss
elli

Inga kommentarer: