söndag 15 mars 2009


lina scheynius.

Kaci - I´ll lern to love again.

Drowning in tears that wont be me
I will soon be free from the chains of all this pain inside
And though I cry it wont be long till I regain the strength to know
I can go on
I will find my way through the heart break I will not give up on love
I believe

I will learn to love again I will learn to trust
Once this heart can start to mend
I will learn to
Learn to love again

* * *


Hejhej,

Gårdagen började med dåliga nyheter om att min gammelfarmor ligger på lassarettet. Väldigt tråkigt.. Sedan åkte jag och Line till Norrköping för att shoppa, blev inte speciellt mycket, en t-shirt från monki, ett linne från vila och två par skor från skopunkiten, ett par "vita converse" och ett par "monki sandaler". Kvällen spenderades med Säpäcrew, det var länge sen nu, vi tittade på melodifestivalen och jag tycker att sverige har dålig musik smak, hur kunde opra bruden vinna? Aja nog om det. Snart ska jag iväg och träna fast jag varken har lust eller ork för det idag, sen ska jag hem och göra klart mitt so arbete. great sunday, nope.


xoxo

Inga kommentarer: