måndag 9 mars 2009

please, don´t panic?


Dagen började kanon, fick tillbaka biologiprovet, VG och sen Engelska provet med VG! happYelli.. Efter skolan traskade jag till stan med Line & Diana och träffade mammi. Köppte gympaskor och bikini, kanske kmr en bild på den nån gång om jag orkar.. Åkte hem och sen gick vi ut och gick, till varamon.. Det var as fint. saknar varamon, ge mig sommar nu! Den promenaden behövdes, behövde rensa huvudet, får ut allt dåligt. Ush, det finns så mycket jag skulle vilja ändra på, och jag försöker verkligen nu. Imorgon är det simmning, och jag hatar det, fyfan det är hemskt, jag hatar det verkligen, och jag skäms. japp japp! Nu ska jag packa upp alla mina kläder!

xoxo
elli-pelli

1 kommentar:

LiNE sa...

vi borde gå¨lite oftare, det är fan skönt.. fast när det är fint väder som igår då(Y)