tisdag 11 november 2008

21:25

känner mig avslappnad och trött, ska nog gå och lägga mig snart.
Nu när det är november åker värmeljusen och kent skivorna fram.
Det hör till lite, och det är mysigt. Känner att jag har fått ont i halsen,
men det hör väl med till? men det är inte lika mysigt. får se om jag orkar
med hela dagen imorgon!

Idag fick jag iaf reda på att Avenged Sevenfold kommer till Sverige nästa år.
och jag vet ju lätt vem som ska dit!
Lyssnar inte på sån musik, men dom har jag fastnat för. Det är nått speciellt med
dom. när jag tänker på dom tänker jag på himmlen, så vackert!
det låter sjukt..

Jag vill ha en systemkamera med!
jag vill kunna fota/redigera bra, jag vill lära mig det.
Jag vill ha ett jobb, jag behöver pengar.
Jag vill börja träna, det är dyrt men det fixar sig nog.

Just det igår fick jag faktist tre par skor, då är elinor glad.
Ett par vinter stövlar, häftiga som fan. Och två par höst/vår skor.
loveli.

Ne men nu ska jag faktist ta och läsa lite so innan jag lägger mig.
har faktist väldigt mycket prov framöver, så det gäller att planera väl.
Puss och godnatt alla!

Inga kommentarer: