tisdag 25 november 2008

i want winter love but i get winder cold? thats suck man.

här sitter jag och försöker reflektera om William Shakespears liv
och hans berömnda pjäs Romeo och Julia. Det är fan inte lätt!
men vem har sagt att det ska va lätt? - ingen.

dagen har vart pretty good, blev skidskor idag igen på gympan.
Rammlade bara en gång och det var tack vare Morris så man kan ju
säga att jag är bäst :D MOHAHAH!

ne men nu kom min mamma hem, bäst att sluta så hon inte ser att
jag bloggar iställer för att skriva,
hehe. pussssen


update 20:21;

Jag gillar snön, den är..söt. haha!
ne men nu är det den perfekta vintervädret.
nu tycker jag att snön ska ligga kvar ett tag.
fast det är kallt. Men det är ruuligare med snö!

funderar på att gå och lägga mig och se en film eller plugga lite tyska.
det lutar mot filmen allså. haha! sen så undrar jag vem min snygga
granne är? hmm. efter att ha bott här i över 3 år vet jag inte äns det?
det måste man ju ta reda på, haha ;)

Nu är jag faktist trött på att va ensam, yeh yeh on real.
i wanna find some loooove. that´s right. men men, sånt tar sin tid.
man kan ju inte bara ta första bästa, han måste va perfekt. mohaha!
I might be a bitch, but you like it.
Ne men nu ska jag faktist se på film.
goodnight suckers ;'

Inga kommentarer: