lördag 29 november 2008

I wanna be your boo

dagen började med att jag blev väckt halv sju av att pappa och markus
gick upp och prata högt som fan. (markus skulle på tävling) och det va tur
för dom att jag kunde sommna om. HAHA. även fast jag sov ganska länge
känndes det som om jag inte sovit på ett år när jag va hos Mathildas mormor.
Typ vid 3-4 nån gång åkte jag mathilda och Line hem till Diana. Linus och Kåhå kom
och vi typ chilla galet. kolla på film och så. Sen drog jag hem vid 7 och busade med
markus. MOHAHA!

Jag fick låna massa skivor med gamla bilder på av mathilda. fan säger jag bara.
vilka tider. haha. måste ta och framkalla massssser asså!
och shit vad alla har förändrats. tex Danne han va skit lite. det tänker man inte på
eftersom man ser honom varje dag men när jag kolla på dom där bilderna la man
verkligen märke till hur mycket han och alla andra förändrats :P

Imorgon är det söndag igen. och det är ryan shekler maraton från 11-16.
jag vet ju iaf en tjej som kommer sitta klistrad framför tv:n. haha.
ne men jag måste faktist plugga lite med. Har ju massa prov nästa vecka.
man it sucks. Men nu är det inte långt kvar till jul. det är ju redan första advent
imrogon. Det är mysigt. Tråkigt att snön försvann bara. Annars är det ju skit mysigt
i stan nu med alla ljus och med julgrane och allt. Julen är riktigt fin och mysig tkr jag.

Är SKIT shopping sugen med. jag är inte sugen på en liten shopping.
jag vill shoppa brutalt mycket kläder, skor, väskor, accesoarer.
SJUKT MKT. dags att börja spara lite kanske (A) Eller kanske skaffa mig ett jobb.
Fast jag ska faktist leta sommarjobb snart. för det lär ju behövas om jag ska få
sånna här shopping sug hela tiden. plus att det är bra att spara lite. det är ju inte
sååå långt kvar tills jag ska flytta och så. mohaha. ne men nu har jag skirvit för mkt.
och nu ska jag se på film. pussssssssss.



NÄR LANGAR NÅN PARTEY?
snart hoppas jag.

Inga kommentarer: