torsdag 6 november 2008

lovEli


dagen har vart mycket bättre än dom andra i den här veckan!
började med att vi hade en halv timmes sovmorgon, uhuhu!
gick till stan på 7 min (stolt), till ungdomshälsan som dom tydligen heter nu!
så satt vi där och lyssna i lite mer än en timma.
jag dissade gympan idag med, och det va en himmla tur eftersom Allanson
hade planerat bip test! Inget jag gillar direkt. Christel sa att jag blev godkänd
på matteprovet med, vilken känns toppen. Annars tycker jag att det ska bli
jul snart! för då blir det sommar snabbare! jag saknar sommaren.
jag vill ha sommarglädje, soool och bad! det gillar elli!

Imorgon är det fredag och det gillar jag med!
blir väl antagligen att ta en fika med line efter skolan,
sen har jag ingenaning. Men nu måste jag ta tag i mina
tyska glosor vare sig jag vill eller inte.


lovEli
*
jag tyckte det va coolt, haha!

Inga kommentarer: