lördag 8 november 2008

igår efter skolan gick line och jag till stan!
vi stötte på Adrian så vi satte oss på lilla hem,
fika och snacka skit i flera timmar.
det gillar vi, myes!

senare drog jag och line hem till mig och käka,
sen tog vi bussen hem till henne.
Emil och Danne kom efter ett tag och vi typ glodde
på film (som jag inte fatta nått av) haha. men det va chill iaf.
jag sov hos line och imorse drog jag iväg till stan med mamma,
mormor och markus! Jag fick ett par byxor av mormor, som jag ska
hämta på måndag, tnx :* sen så la jag undan ett par vinter skor med,
eftersom dom jag köppte förra veckan gårr sönder. Så mamma ska åka
in och byta så jag får ett par nya, wihu då har jag två! jag tycker om min
mamma fakitst! wihu. snart jul nu med, så jag sitter och gör en önskelista
det går inte så bra för jag kommer inte på något ;o det suger, jag som vill ha allt typ!
Ne men nu ska jag faktist titta på gossip gilr. har saknat det va!

xoxo you know you love me ;)


DAGENS LÅT: Gym Class Heroes - Cookie Jar
DAGENS KLÄDSEL: tunika, tights och kofta
DAGENS DUSCH: har inte dushat idag ;o
DAGENS FRISYR: all natural, ingen tupering (bara lite spray)
DAGENS SMINK: mascara bara fick bråttom imorse
DAGENS HÄNDELSE: shoppping
DAGENS PLANER: sova
DAGENS VILL HA: to much
DAGENS SAKNAD: last year
DAGENS DROG: datorn
DAGENS TRÅKIGASTE: folket
DAGENS FINASTE: travis mccoy, lätt
DAGENS KÖP: byxer and shoes
DAGENS MAT: potatisgratäng och fläskfile, yummie
DAGENS SJUKA: nothing sick about today
DAGENS AVSLUTANDE: jag är bäst :)

Inga kommentarer: