torsdag 20 november 2008

So prov och engelska prov = done!
Det gick bra tror jag!

idag köppte jag kläder till julafton,
det va nice. Sen fikade jag med Line & Niki!
Det är fredag imorgon, jag är lycklig, fast jag måste plugga hela helgen.

igår mådde jag inte alls bra, allt känndes skit,
idag mår jag bättre och det känns skönt!




DAGENS LÅT: T.I - live your life
DAGENS KLÄDSEL: kjol, tröjja
DAGENS DUSCH: ska duscha nu!!!! (L)(L)(L)
DAGENS FRISYR: tuperat
DAGENS SMINK: eyliner, mascara
DAGENS HÄNDELSE: staaaaaaaaaaaaan
DAGENS PLANER: duscha, göra tyska glosor och sova
DAGENS VILL HA: kärlek
DAGENS SAKNAD: kärlek
DAGENS DROG: LINE
DAGENS TRÅKIGASTE: gympan lätttt
DAGENS FINASTE: line måste det vart det med!
DAGENS KÖP: kjol
DAGENS MAT: äklig fiskgratäng i skolan. och köttgryta!
DAGENS SJUKA: tandvärk, huvudvärk och mensverk, me love! (not)
DAGENS AVSLUTANDE: nu ska jag duscha, xoxo you know you love me (k)

Inga kommentarer: