onsdag 5 november 2008

jag har lurat mig själv för många gånger nu

nej - inget funkar just nu.
haha, fyfan säger jag bara!

anstränger man sig för mycket blir det ju motsatsen.
det måste va så för mig XD


men även fast min dag sugit fettttt hårt gjorde jag nog endå
ganska bra ifrån mig på matte provet. Nu ska jag även göra matteläxan.
borde göra tyska glosorna med, men det får bli imorgon. orkar inte.
skolan är fett jobbig just nu, det känns som man har sån press på sig
att göra bra ifrån sig nu i slutet. Ännu stressigare känns det att vi ska välja
snart och jag har ingen aning om vad jag vill gå, eller vad jag vill bli. ne fy vad jobbigt det är.
jag börjar få ont i magen igen, så som jag hade när jag va lite,
snart börjar jag väl spy med. ussssssssssssssssssssh.
det här blev ett intressant inlägg med menar jag!
men ni överlever!


imorgon fyller min porralex faktist 15 år med!
grattis baby!

Inga kommentarer: