tisdag 4 november 2008

jag har förlorat

Jag måste sluta gå och hoppas på att allt ska bli som föut!
Det kommer det aldrig att bli.
nej så är det! varför ska jag haka upp mig på det?
Tiden har gått så snabbt, det va så länge sen nu, men det känns som igår.
det är dags att släppa det nu och gå vidare.
men som jag sagt förut, vad ska man gå vidare till?
jag går från allt till inget!
ush det känns inte bra.

jag saknar folket från sommaren 07.
jag saknar luffarfolket.
jag saknar säpäcrew.

jag saknar allt och alla, det gör så ont.
det gör ont att mista folk man älskar.
jag kanske inte direkt har mist er, men inget är som förut.
just nu känns det som jag har fått fetaste slaget i magen.
jag drömmer för mycket, om saker som inte kommer hända.
jag får i huvet att det kanske skulle kunna hända, sen när
man ser hindrena känns det som ett slag i magen, som just nu.
ne ush, jag är inte pepp just nu.


I´m tired of missing you.

Inga kommentarer: