måndag 17 november 2008

Min man på bilden dåva!



skolan är fett jobbig just nu, jag förstår inte hur lärarna tänker?
Vill dom bara ha allt gjort utan resultat, det verkar så.
Allt kommer sammtidigt nu och hur fan ska vi orka prestera vårat
bästa när vi har 2000 miljoner saker samtidigt?
men det är väl bara att bita ihop.

direkt när jag kom hem från skolan idag satte jag mig och plugga.
sen fick jag ännu mer huvudverk än vad jag redan hade så jag tog
ett break. Åt och så, skippade gitarren, palla inte med den idag.
Sen hjälpte mamma mig och plugga och engelskan är klar typ.
det är skönt men helgen lär ju suga rätt hårt för min del med,
tyska prov på tisdag tror jag, och jag är ju så duktig på det med (not)
så måste plugga järnet fy, nu behövs jul lovet, nu!
inte om 4 veckor eller vad det är kvar. Skulle göra allt för ett lov nu.
Jag behöver stressa av, få tid för mig själv och umgås och ha kul.

Inga kommentarer: